Pravidla pro vrácení a reklamaci

Vrácení produktu

 

Vážený zákazníku,

máte právo vrátit výrobek zakoupený na dálku. Od uzavřené smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů bez udání důvodu a bez dalších nákladů. Pro dodržení lhůty postačí, když je výpověď odeslána před jejím uplynutím. Tuto žádost lze podat písemně prostřednictvím formuláře pro vrácení na následující adresu

BASIL ul. Szlak 32/1, 31-153 Kraków, Polsko

Podrobný postup vrácení zboží si můžete přečíst v bodě 8 našich Obchodních podmínek.

 

Reklamace produktu

Vážený zákazníku,

dbáme o vaše práva, včetně práva na reklamaci. Níže naleznete podrobné informace o naší odpovědnosti za vadu námi prodaného výrobku a o Vašich právech na reklamaci v rámci zákonné záruky.

 

Důležité! Nezapomeňte, že pokud je na výrobek poskytována také záruka, můžete reklamaci uplatnit i na základě této záruky - v tomto případě však bude adresátem ručitel uvedený v záruce. Záruka také pokaždé definuje rozsah Vašich práv. Pamatujte, že uplatněním práv ze záruky není dotčena naše odpovědnost ze záruky a že záruka nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje Vaše práva podle ustanovení o záruce za vady prodávané věci.

Základ a rozsah naší odpovědnosti za vady výrobku v rámci záruky je stanoven obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními občanského zákoníku a pro kupní smlouvy uzavřené do 24. prosince 2014 ustanoveními zákona ze dne 27. července 2002 o zvláštních podmínkách spotřebitelského prodeje a o změně občanského zákoníku (Sbírka zákonů z roku 2002, č. 141, pol. 1176, ve znění pozdějších předpisů).

Jsme povinni dodat výrobek bez závad. V rámci záruky ručíme v případě zjištění fyzické vady produktu do dvou let ode dne jeho dodání kupujícímu. Důležité! V rámci zákonné záruky ručíme za fyzické vady, které existovaly v době, kdy riziko přešlo na kupujícího, nebo vznikly z příčiny spojené se současně prodávanou věcí.

Stížnost můžete podat např.:

  • písemně na následující adresu:

BASIL ul. Szlak 32/1, 31-153 Kraków, Polsko

  • v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu: shop@mieta.eu

V popisu reklamace uveďte: (1) údaje a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum vady; (2) žádost o způsob uvedení výrobku do souladu s kupní smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy; a (3) vaše kontaktní údaje – usnadní a urychlí se tak projednání Vaší stížnosti. Pamatujte, že požadavky uvedené v předchozí větě jsou pouze doporučením a nemají vliv na účinnost stížností podaných bez doporučeného popisu stížnosti.

Pamatujte, že zákazník, který uplatňuje práva ze záruky, je povinen doručit vadný výrobek na naše náklady na následující adresu:

- Mieta v Paxy, Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava-Kunčice

Pokud by však vzhledem k druhu výrobku nebo způsobu jeho instalace byla jeho dodávka nadměrně obtížná, je Zákazník povinen nám výrobek zpřístupnit v místě, kde se výrobek nachází.

Na Vaši stížnost odpovíme neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání. Důležité! Nereagování ve výše uvedené lhůtě znamená, že reklamaci považujeme za oprávněnou.

Další omezení související s reklamací produktu týkající se nespotřebitelských zákazníků mohou být zahrnuta do předpisů našeho obchodu.

Další stížnosti:

Stejným způsobem jako výše můžete také podat stížnost související s poskytováním elektronických služeb prostřednictvím našeho internetového obchodu (např. účet nebo objednávkový formulář) a další stížnosti související s provozem našeho internetového obchodu.

V popisu reklamace uveďte (1) informace a okolnosti týkající se předmětu stížnosti, zejména druh a datum vzniku nesrovnalosti; (2) váš požadavek; a (3) kontaktní údaje – usnadní a urychlí se tak projednání stížnosti. Pamatujte, že požadavky uvedené v předchozí větě jsou pouze doporučením a nemají vliv na účinnost stížností podaných bez doporučeného popisu reklamace.

nahoru
Shop is in view mode
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium